Indirect
N°4 - 04/07/2011

Het lijkt misschien vroeg, de kinderen zijn immers nog maar net  met vakantie, maar CD&V denkt al aan het begin van het nieuwe schooljaar. Traditioneel doet CD&V dit met een ‘Terug naar school actie’ . Dit jaar werken we verder rond “Samen Is Super”. Voor de terug naar school actie biedt CD&V de mogelijkheid aan om oranje veters uit te delen aan de schoolpoort. Contacteer uw bewegingscoördinator of regiosecretariaat voor meer informatie of voor het bestellen van materiaal.  De actiefiche is terug te vinden op het intranet www.cden212.be. Ook enkele voorstellen voor inhoudelijke insteken aan deze actie kun je er terugvinden.

Voor diegenen waar ‘samen’ in hun afdeling een lokale politieke partij is, werd een aangepast aanbod uitgewerkt.

CD&V Volksfeest 27 augustus

Het CD&V Volksfeest nadert met rasse schreden. Het programma is klaar, de eerste praktische voorbereidingen krijgen vorm, de communicatie komt stilaan op gang. Zo krijgt elk CD&V hoofdlid in onze provincie in de loop van volgende week een persoonlijke uitnodiging.

Misschien is dit Volksfeest in Kortrijk op zaterdag 27 augustus wel een prima aangelegenheid om vrijwilligers, leden, mandatarissen en sympathisanten uit jullie eigen afdeling samen te brengen en met jullie afdeling een leuke dag te beleven?
Een greep uit het programma: radio Modern, circusinitiatie, springkastelendorp, wandelzoektocht, skatebowl, dansles, bezoek museum 1302, ...

Zo net na de zomer en aan de vooravond van een razend druk politiek jaar, nog even de CD&V batterijen opladen om er dan richting oktober 2012, stevig in te vliegen. Niet?

In groep de trip maken naar Kortrijk levert niet alleen een korting op bij je inschrijving (vanaf 10 personen), maar je kan ook een tafel reserveren voor de afsluitende BBQ.

Meer informatie bekom je via uw regiosecretariaat of via www.cdenv.be/sameninkortrijk

Vakantieregeling in uw regiosecretariaat

Ook de provinciale CD&V medewerkers genieten binnenkort van enkele dagen verlof. De mogelijkheid bestaat dus dat u bij telefonisch contact een medewerker aan de lijn krijgt uit een ander regiosecretariaat. Niettemin stellen we alles in het werk u ook in deze vakantieperiode vlot te kunnen ondersteunen.

Op volgende dagen zijn alle regiosecretariaten gesloten:

• Maandag 11 juli 2011
• Donderdag 21 juli 2011
• Vrijdag 22 juli 2011
• Week 15 t.e.m.19 augustus (collectieve verlofweek)

Intranet www.cdenv212.be

Het intranet www.cdenv212.be wordt steeds intenser gebruikt. Dit intranet is een goed medium om informatie ter beschikking te stellen. Sinds kort is er ook een West-Vlaamse pagina www.cdenv212.be/west-vlaanderen, waar we vanuit het provinciaal of regiosecretariaat nuttige informatie op kunnen plaatsen. De komende weken wordt hier nog verder aan gewerkt, maar op vandaag kun je al documenten (verslagen, presentaties) downloaden over de Ronde van Welzijn en de Provinciale Vormingsclusters van 6 april en 20 juni.

Toegang tot dit intranet loopt heel eenvoudig via uw CD&V lidnummer.

Oranje dassen

Karl Mortier, regiovoorzitter van CD&V Westhoek, beschikt over een voorraad stijlvolle ‘oranje dassen’ uit Italië. Misschien zochten jullie al lang naar een oranje ‘plastron’ voor CD&V festiviteiten?
Meer informatie rond levering, kostprijs en beschikbare voorraad via karlmortier@me.com

Kalender juli-

• 4 juli:  Regiobestuur Oostende
• 27 augustus: CD&V Volksfeest te Kortrijk