Kandidatennieuwsbrief {Provincieraad}

Affiches

OPROEP TOT BESTELLING VAN AFFICHES

DEADLINE VOOR HET DOORGEVEN VAN BESTELLING AFFICHES = WOENSDAG 18 JULI

Let wel: gewoon liefst zo snel mogelijk doorgeven, wacht aub niet tot het allerlaatste moment, zeker niet als je 2m²-affiches wenst.

In bijlage zit de prijslijst van ons materiaal. Daarop kun je dus ook de prijzen van affiches terugvinden.

Nogmaals herhalen:
Als de opmaak gebeurt volgens onze provinciale look en feel, komen de affiches voor 100% in aanmerking voor je trekkingsrechten - ook al vermeld je er je gemeentelijke plaats bij.
Als de opmaak gebeurt volgens de gemeentelijke look en feel, dan komen de affiches niet in aanmerking voor je trekkingsrechten - ook al vermeld je er je provinciale plaats op.

Belangrijk is om sowieso te laten weten welke affiches je wenst, ook al zit het in het pakket (bv raamaffiches).
Enkel als we de opdracht krijgen, wordt een layout opgemaakt.

Welke formaten bieden wij aan (en passen bijgevolg mooi op onze borden die 160 cm breed en 120 cm hoog zijn):

--> 60x40 - raamaffiche = 60 hoog, 40 breed (staand)

Van deze affiches krijg je opmaak + druk van 100 affiches uit het pakket.
Het zijn deze affiches die op de gemeentelijke officiële borden geplakt zullen worden.

Een voorbeeld:
je wenst 300 kleine affiches:
layout + druk 100 affiches uit pakket. Voor de volgende 200 affiches dien je (2 x 21,2 euro) te betalen = 42,4 euro

--> 60x80 = 60 hoog, 80 breed (liggend)

Van deze affiches krijg je opmaak + druk van 50 affiches uit het pakket.

Een voorbeeld:
je wenst 100 affiches van dit formaat:
layout + druk 50 affiches uit pakket, twv 508,8 euro. Kostprijs 100 affiches = 521,52. Dat betekent dat je nog 12,72 euro dient bij te betalen (uit je trekkingsrecht).

--> 1m² = 120 x 80 = 120 hoog, 80 breed (staand)

Hier zijn er 2 mogelijkheden:
1) je bestelt ook affiches van het formaat 60x80 --> Dan moet je de volledige kostprijs van je bestelling van 1m²-affiches betalen (uit je trekkingsrecht).
2) je bestelt geen affiches van het formaat 60x80 --> Dan mag je het aanbod uit het pakket, nl een waarde van 508,8 euro, inwisselen voor een stuk van deze bestelling.

Een voorbeeld in geval van 2):
Je wil 50 affiches van het formaat 1m². Kostprijs daarvan is in totaal: 100,7 (layout) + 503,5 (druk) = 604,2 euro.
Daarvan wordt 508,8 euro als pakketmateriaal aanzien. Dat betekent dat je nog 95,4 euro dient bij te betalen (uit je trekkingsrecht).

--> 2m² = 120 x 160 = 120 hoog, 160 breed (liggend)

Hier zijn er 2 mogelijkheden:
1) je bestelt ook affiches van het formaat 60x80 --> Dan moet je de volledige kostprijs van je bestelling van 2m²-affiches betalen (uit je trekkingsrecht).

Een voorbeeld in geval van 2):
Je wil 10 affiches van het formaat 2m². Kostprijs daarvan is in totaal: 100,7 (layout) + (10 x 23,32 euro) = 333,9 euro. Dat betekent dat je hier niets extra dient te betalen. Het bedrag is lager dan de pakketprijs van 508,8 euro.

Extra --> 50x70 en 120x120

In onze lijst vind je ook de prijs terug van affiches formaat 50x70. Ideaal is dat niet om op ons formaat van borden te kleven. Daarom raden we dit formaat liever niet aan. Let wel, als u echt dit formaat wenst, dan mag u uiteraard hiervoor een bestelling plaatsen. Zelfde werkwijze als bij 1m² en 2m²-affiches dan: als dit het enige extra formaat is dat je bestelt, kun je prijs pakket 60X80 van je totaalprijs aftrekken.

Extra is het zo dat er kandidaten zijn die ook affiches bestellen van het formaat 120x120, ook dat is dus mogelijk. Maar ook hier: probleem voor op onze borden, want er kunnen enkel nog raamaffiches naast en die zijn te klein voor op dergelijke borden en vanaf de weg moeilijk leesbaar als het bord op een afstand in een wei ofzo staat.
Prijs van dit formaat = prijzen formaat 2m² (160x120)